Tuesday, June 19, 2018

Hoe Chloe Moretz acne te overwinnen met olijfolie

http://lsyindonesia.com/tag/khasiat-obat-herbal-ling-shen-yao/

Hoe Chloe Moretz acne te overwinnen met olijfolie

 

Hoewel ze vaak onberispelijk lijken op de rode loper show, niet een paar beroemdheden die problemen bleken te hebben met acne. Een van hen is Chloe Moretz die beweerde jarenlang moeite te hebben gehad om huidziekte te genezen. De liefhebber van Brooklyn Beckham vertelde ook over zijn gezichtsverzorging om te reinigen zoals nu.

 

Chloe geeft toe dat haar mooie gezicht vaak overgroeid is met cystic acne. Het is zeker niet leuk, want het soort acne is behoorlijk ernstig, veroorzaakt pijn en verstoort het uiterlijk. Gelukkig kon de 19-jarige vrouw dit nu wel aan en was haar gezicht schoon genoeg. De blonde vrouw gebruikte keukenmaterialen om acne te behandelen, namelijk olijfolie. Chloe paste het toe voordat ze haar vette gezicht schoonveegde. Olie neemt olie op, zodat het alle vervelende olie in je poriën kan verwijderen voordat je een gezichtsreiniger gebruikt. Ik gebruik de olie eerst en wrijf hem totdat alle make-up is opgetild en je eindigt met de cleanser, zei Chloe als eerste vrouw.

 

Hoewel de toestand van zijn gezicht nu beter wordt, wordt de filmacteur nog steeds vaak verward met acneproblemen. Gelukkig zijn er vrouwen geboren in Atlanta, Georgia, VS die de oorzaak al weten zodat ze preventie kunnen voorkomen. Ik vind nog steeds acne als gevolg van hormonen. Als ik pizza eet en de volgende dag word ik wakker met een puistje, zeg ik: 'Ah, ik weet dat dit zal gebeuren. Het draait allemaal om voeding. Zeer nuttig om te blijven eten, zei hij opnieuw. (ami / ami)

 

No comments:

Post a Comment